maandag 14 februari 2011

Taartjes en zo...

Hoewel ik zelf geen zoetebek ben, bak ik graag...  Taart, biscuit, cake, cupcakes, quiches, ....    Gelukkig heb ik de mama die maar al te graag van mijn zelfgemaakte lekkernijen smult.  Lang voor mijn blogje startte heb ik oa de volgende dingskes gebakken en versierd, en om eerlijk te zijn, ik ben er fier op! Ook al liep er hier en daar wel eens iets mis....

Verjaardagstaarten *E*  (Zo warm die namiddag dat één van de taarten wat scheefzakte °snik°):

  • biscuit gevuld met vanillepudding en perziken

  •  biscuit gevuld met mascarponeroom en kersen en bekleed met chocolade,

  •  biscuit gevuld met tiramisu.





Mijn aller-allereerste volledig zelf-gemaakte biscuit met bloemetjes van zelfgemaakte fondant,
 de vulling weet ik niet meer °bloos°:


Biscuit van de workshop bij Nathie: gevuld met zwitsere room en perziken:


De overschot van 2 biscuits (vergeten foto te trekken toen ze net klaar waren), eentje gevuld met vanillemousse en eentje gevuld met chocolademousse:




De Taart van Sinterklaas: biscuit gevuld met chocolademousse:




Verjaardagstaarten voor kleine *F*: vulling van tiramisu en chocomousse





Taartje voor de Mama: Chocoladebiscuit, gevuld met mascarpone-room en kersen en versierd met chocolade-ganache:
 


En verder ben ik van een hele boel maaksels gewoonweg vergeten fotos te nemen...°bloos bloos°

Geen opmerkingen:

Een reactie posten